Moderně vybavené apartmány v klidné oblasti v blízkosti moře.
Ubytovací jednotkyPreferovaný čas příjezdu nejdříve 10:00. Preferovaný čas odjezdu nejpozději do 9:00. Platba v hotovosti při příjezdu do bytu.
Pobytová taxa je v ceně.Nemám nic jiného než chválu za jejich laskavost a službu. Přivítali nás tak vřele a pomohli nám s našimi zavazadly. Byt je ohromující s nejkrásnějším výhledem na moře a každou minutu jsme strávili obdivováním tohoto výhledu na moře. Dokonce nám pomohli, když jsme měli nějaké problémy s naším autem. Pokud si chcete opravdu užít dovolenou a mít ty nejlepší služby a setkat se s těmi nejhezčími hostiteli všech dob, doporučil bych vám, abyste sem přijeli, protože my to určitě uděláme.
S nadšením pro rychlost odezvy a laskavostí, k největšímu zklamání. 10 dní před příjezdem do apartmánu spolu s potvrzením rezervace paní odešle odpověď na můj dotaz, aby se domluvila na přesném termínu příjezdu do apartmánu, že musí moji rezervaci zrušit, protože tento apartmán je již pronajatý v r. čtvrtý měsíc a že nyní zkontrolovala, že došlo k chybě. Můj dotaz zní: pokud podnikáte v pronájmu bytu, jak se vám může stát taková chyba v komunikaci a dostupnosti vlastního bytu s tím, že nenahlásíte, co se stalo, ale počkáte na posledních 10 dny, kdy se vstupem do bytu musíte jen souhlasit? Doufám, že se moje situace už nikdy nikomu nestane a že kvůli tomu ani ostatní nezůstanou bez každoroční dovolené, na kterou celý rok čekáme! Datum, které mělo být 31.07 až 06.08. Lp
Vážený pane nebo paní, je nám líto, že jste zklamán našimi službami. Za 30 let pronájmu jsme se nesetkali s negativním komentářem, ale pouze s pochvalou za obsluhu a vstřícnost. Totiž kvůli oficiálním jízdám a chybě v evidenci se data překrývala. Když jsme chybu viděli, informovali jsme vás o ní, přičemž druhý pronajímatel vám možná lhal a řekl, že prasklo potrubí nebo by vás naopak nechal přijet na dovolenou a podívat se na situaci na místě. Vzhledem k tomu, že vám při rezervaci nebyla účtována záloha a nebyli jste poškozeni v žádném finančním smyslu a o chybě jste byli informováni 10 dní předem (kdy ještě můžete najít poměrně dost volných bytů), máme za to, že jste nebyli poškozeni v rozsahu, který uvádíte, protože ačkoli nejsme povinni pokusit se najít ubytování a nabídli jsme vám náhradu v novém termínu, který se liší od vašeho o 3 dny a se kterým jste nesouhlasili. Voláte nám jako nájemcům k objednávce a my nesmíme zmínit, že 3 hosté již zrušili svou rezervaci den před příjezdem a my jsme jim neúčtovali zálohu, protože bereme lidi za slovo, když říkají, že byli náhlé zdravotní stavy atd. Je nám líto, že to došlo až sem, ale nelhali jsme vám, jako by to mohli udělat jiní. Byli jste včas informováni a nabídli jsme vám i náhradní řešení, které jsme nebyli povinni nabídnout, ale jako lidé jsme vám chtěli pomoci, protože se jednalo o chybu v evidenci. Ubytování v uvedeném termínu stále hledáme a pokud jej najdeme, budete včas informováni, i když jsme vám již jedno řešení nabídli. Lp